برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس هفته بیست و سوم سال 2023

برنامه هفتگی حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس هفته بیست و سوم سال 2023

به گزارش گروه خبری مسیر کالا، برنامه هفتگی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی برای هفته بیست و سوم سال 2023 جهت حمل دریایی کالا بین بنادر جبل علی امارات به چابهار و بندرعباس به شرح زیر می باشد. شرکت کشتیرانی مذکور برای هفته بیست و سوم در مسیر اشاره شده 1 کشتی به نام Abtin 1 با برنامه زمانی مشخص در نظر گرفته است که صاحبان کالا می توانند با هماهنگی کارشناسان ما نسبت به حمل کالای خود در بازه زمانبندی مشخص شده اقدام نمایند.


Vessel Name: Abtin 1

Bushehr: 13-Jun

J.ALI: 16-Jun

B.Abbas: 18-Jun


مسیر کالا علاوه بر خط کشتیرانی جمهوری اسلامی از طریق شرکت های کشتیرانی خارجی بهترین و ارزانترین خدمات را به تجار و صاحبان کالا ارائه می کند. به منظور بهره مندی از سریع ترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین مسیرهای ارسال کالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت معرفی کالای خود به بازارهای جهانی و صادرات کالا می توانید از طریق سایت ICCPLATE.com نسبت به درج مشخصات محصولات تولیدی اقدام نمایید.

همچنین می توانید جهت سفارش حمل کالای تجاری خود از قبیل حمل دریایی، حمل زمینی، حمل هوایی، حمل دریایی گروپاژ از چین، چارتر کردن انواع کشتی،ترخیص کالا از بنادر چابهار و بندرعباس، و بیمه باربری کالا از طریق لینک زیر اطلاعات مورد نیاز را دریافت و با ما تماس بگیرید.

https://masirekala.ir/services/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *